Search:

Type: Posts; User: Wlad

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: Borderlands 3

    by Wlad
    Replies
    383
    Views
    17,182

    Hot damn, Gearbox didn't lie. Takedown at Maliwan...

    Hot damn, Gearbox didn't lie. Takedown at Maliwan Blacksite is tough as nails. First tried with Mayhem, couldn't get to first door. Without mayhem (with one random) we got to the second area but then...
  2. Replies
    249
    Views
    21,082

    I'm busy playing this now thanks to Uplay + and I...

    I'm busy playing this now thanks to Uplay + and I have some questions regarding the final story quests and DLC (no spoilers please).

    I am currently level 27 and my next Odyssey Quests are Home...
  3. Replies
    9,640
    Views
    736,744

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=jakpo7tj7Qw

    https://www.youtube.com/watch?v=jakpo7tj7Qw
  4. Thread: Borderlands 3

    by Wlad
    Replies
    383
    Views
    17,182

    First DLC reveal coming this week. Handsome Jack...

    First DLC reveal coming this week. Handsome Jack baby!
  5. Thread: X019

    by Wlad
    Replies
    82
    Views
    1,354

    Yeah, this might be the first time in the history...

    Yeah, this might be the first time in the history of the company that I am not hyped for an Obsidian game. I'll still try it out since it will be on PC Game Pass, but it's definitely not something...
  6. Thread: X019

    by Wlad
    Replies
    82
    Views
    1,354

    The game pass announcements were great. The rest...

    The game pass announcements were great. The rest of the show... a massive meh.

    The only thing they showed (apart from XGP) that looks good is Wasteland 3. The Rare game looks sort of interesting...
  7. Replies
    5,634
    Views
    302,607

    Would love to get it on Switch some day. Actually...

    Would love to get it on Switch some day. Actually got the PC version as a steam gift just the other day. Great game.
  8. Replies
    58
    Views
    3,348

    You should be able to buy it at any place that...

    You should be able to buy it at any place that sells electronics.

    I bought mine at Kloppers. It really works, I haven't had drifting in ages. Although I do now have the R button that doesn't wanna...
  9. Replies
    25
    Views
    1,124

    Season 2 was great but it felt a little...

    Season 2 was great but it felt a little unnecessary. Like they just made another season because the first one was really good without really having much to say with it.
  10. Thread: Show your INK

    by Wlad
    Replies
    543
    Views
    54,382

    Damn dude. 10 000 internet points for you. That...

    Damn dude. 10 000 internet points for you. That Lady Maria is on point.
  11. Replies
    5,634
    Views
    302,607

    Yup. That's me

    Yup. That's me
  12. Replies
    5,634
    Views
    302,607

    I almost forgot it has co-op. We can definitely...

    I almost forgot it has co-op. We can definitely give it a go sometime.

    Add me, friend code: SW-0956-6247-7688
  13. Replies
    5,634
    Views
    302,607

    Got Torchlight II last night. It runs and plays...

    Got Torchlight II last night. It runs and plays really well on Switch.
  14. Thread: My Platinums

    by Wlad
    Replies
    10,676
    Views
    1,237,164

    Just got Platinum #6...

    Just got Platinum #6 . Borderlands 3
  15. SA Gamer: https://www.youtube.com/watch?v=NDAcrhfQDqI ...

    https://www.youtube.com/watch?v=NDAcrhfQDqI

    Fair warning, lots of swearing and lots of calling Blizzard a pos (which it is).

    I have to side with Jim on this one. They've said the game is YEARS...
  16. Replies
    10
    Views
    273

    Borderlands 3. I have both games and I love both...

    Borderlands 3.
    I have both games and I love both games but Borderlands 3 is definitely what I'd choose, especially for solo.

    Remnant feels like you're supposed to play with someone. The game is...
  17. Replies
    9,640
    Views
    736,744

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=h5kJVF0KVpU

    https://www.youtube.com/watch?v=h5kJVF0KVpU
  18. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    I'm using Kusa and Dual Hatchets, coming from...

    I'm using Kusa and Dual Hatchets, coming from Kusa and Sword (sometimes Tonfa) in Nioh 1. I have Kunai (7), Storm Kunai (4) and then 2 each of the Lightning and Water scrolls and one Fire scroll. If...
  19. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    I also moved back to my build from Nioh 1 which...

    I also moved back to my build from Nioh 1 which is pretty similar to what you describe except this time around I didn't put anything into magic. I levelled my Dexterity up to 25 and put one or two...
  20. Replies
    290
    Views
    9,301

    That's sort of the feeling I had with Fallout 4....

    That's sort of the feeling I had with Fallout 4. I got it on PS4 when it launched, loved the beginning and then I started to lose interest and eventually I just forced myself to finish the game and...
  21. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    Yeah summoning randoms can be a bit of a schlep...

    Yeah summoning randoms can be a bit of a schlep sometimes, but summoning PSN friends is quick and easy at least. The catch being that they have to have beat the mission before you can summon them...
  22. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    Beat the first mission but the second boss is...

    Beat the first mission but the second boss is something else. Damn.
  23. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    Yeah the final boss smashed my face in last...

    Yeah the final boss smashed my face in last night. I was only level 9, might need to do some grinding first.

    I did decide to go back to tonfa and kusarigama and see how that goes. In the first...
  24. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    I think we can only play the one mission as well...

    I think we can only play the one mission as well as tutorials. All the weapons from the first game are there as well as 2 new types, dual axes and Switchglaive (which is badass). You can choose from...
  25. Thread: Nioh 2

    by Wlad
    Replies
    36
    Views
    918

    Anyone else playing the beta? I've put in roughly...

    Anyone else playing the beta? I've put in roughly two hours.

    If you liked the first game you will love this one. Graphics are exactly the same since it uses the same engine. The gameplay is very...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4